❗Podvodné reklamy na Facebooku ❗ Více informací.
🐶 Oslavte mezinárodní den zvířat 10 % na váš nákup. Slevový kód: DENZVIRAT10 Zbývá:
 
dnů
 
hodin
 
min
 
sek
❗Podvodné reklamy na Facebooku ❗ Více informací.
🐶 Oslavte mezinárodní den zvířat 10 % sleva. Kód: DENZVIRAT10
❗Podvodné reklamy na Facebooku ❗ Více informací.
❗️AKCE PRO CHOVATELE❗️🐶 Oslavte mezinárodní den zvířat 10 % sleva na váš nákup. Slevový kód: DENZVIRAT10CH Zbývá:
 
dnů
 
hodin
 
min
 
sek
❗Podvodné reklamy na Facebooku ❗ Více informací.
❗️AKCE PRO CHOVATELE❗️ 🐶 Oslavte mezinárodní den zvířat 10 % sleva. Kód:DENZVIRAT10CH
Po - Pá: 8:00 - 16:00
0
Prázdný

 

Ve svém košíku zatím nic nemáte.

 

Můžete začít s výběrem z naší akční nabídky z letáku.

/ Pro zákazníky / Nejčastěji kladené dotazy

Nejčastěji kladené dotazy

Když si teď udělám objednávku, kdy mi dorazí?

Veškeré objednávky se expedují každý všední den. Objednávky uskutečněné do 12:00 jsou ještě ten den expedované a následný pracovní den doručované a to v případě objednání přímo na adresu i v případě objednávky na prodejnu, pokud není zboží skladem na prodejně. V případě, že požadované zboží není skladem na prodejně, je nutné zaslat zboží z centrálního skladu a v takovém případě je dodací lhůta 3 pracovní dny a cena zaslání zboží z centrálního skladu na prodejnu je 59 Kč. U objednávek nad 1 500 Kč je doprava zboží na prodejnu ZDARMA.

Jak zjistím, zda je mnou vybrané zboží na prodejně?

Dostupnost zboží na prodejnách zjistíte snadno na stránce produktu po rozkliknutí šedé ikonky „rezervace na prodejně“, kterou naleznete hned vedle ceny produktu.

Proč není možné zaslat některé zboží domů?

Pravděpodobně je produkt pod cenou označen jako “ Pouze na prodejnách“. To znamená, že je jen na prodejnách, nikoliv na našem centrálním skladě a není bohužel možné jej kamkoliv zaslat.

Je možné zboží zaslat, pokud je „Pouze na prodejnách“, nebo jej přeposlat  na jinou prodejnu?

Tuto službu bohužel neposkytujeme. Rádi vám poradíme s výběrem alternativního produktu.

Jakým způsobem vyberu správnou velikost náhubku, postroje, oblečku, botiček…

U některého typu sortimentu nelze bohužel určit jednotnou velikost pro dané plemeno psa, nebo druh zvířete, jelikož má více rozhodujících rozměrů a každý jedinec naroste jinak i přesto, že je příslušníkem určitého plemene. Nejjistější variantou tedy je objednávka tohoto typu zboží na prodejnu a následné vyzkoušení při osobním vyzvednutí přímo na vašem mazlíčkovi.

Když si objednám zboží na prodejnu, nebo si jej zarezervuji, musím ho poté i zakoupit?

V žádném případě ne. Tento způsob objednávání má právě tu výhodu, že je možné si zboží před nákupem prohlédnout a případně jej na prodejně zanechat, nebo si vybrat jiné.