Správný výběr krmiva je základ zdravého, dlouhého a spokojeného života vašeho mazlíčka. Všichni víme, že najít ideální krmivo pro konkrétního psa nebo kočku není vždy rychlé ani snadné.
Doporučujeme vzorky krmiva, abyste předešli zbytečným ztrátám a stresu vašeho mazlíčka. A co dělat, když už jste koupili velké balení krmiva, ale pro vašeho čtyřnohého kamaráda se nehodí?
Nechte mazlíčka ochutnat naše krmivo bez obav
Jsme si jisti kvalitou našich krmiv, proto poskytujeme všem členům věrnostního programu family garanci vrácení peněz, pokud:
to je váš první nákup tohoto druhu krmiva
váš pes nebo kočka krmivo odmítá
* Pokud zjistíte problém s krmivem, jeho kvalitou, vůní nebo vzhledem, bude se jednat o klasickou reklamaci. Více informací naleznete zde.
Na jaké krmivo se záruka vztahuje?
Na suché krmivo značek Super zoo pro psy a kočky: Elbeville, Ontario, Prospera Plus a Rasco Premium.
Pamatujte na nutnost hladkého
přechodu na nové krmivo!
Přechod na nové krmivo by měl probíhat postupně.
V průběhu 6-10 dnů přidávejte nové krmivo do misky se starým krmivem
a postupně zvyšujte poměr nového krmiva. Tímto způsobem snížíte stres vašeho mazlíčka a vyhnete se problémům s trávením. Pokud po řádném hladkém přechodu váš mazlíček stále nové krmivo odmítá, vrátíme vám peníze.
Pamatujte na nutnost hladkého přechodu
na nové krmivo!
Ilustrační schéma doporučeného přechodu na nové krmivo u citlivějších psů
Podmínky
být členem věrnostního programu family od Super zoo
nákup krmiva musí být uskutečněn v jedné z prodejen Super zoo nebo v internetovém obchodě superzoo.cz
při nákupu krmiva jste přiložili věrnostní kartu family
nejpozději do 30 dnů po zakoupení krmiva vyplnit formulář pro vrácení peněz s uvedením důvodu vrácení
vrátit zbytek krmiva do jedné z prodejen Super zoo
v balení musí zůstat minimálně 75 % krmiva
* Za rok je možné vrátit maximum 3 balení krmiva. Jeden druh krmiva je možné vrátit jenom jednou.
pes/kočka
odmítá krmivo
vyplňte online
formulář
dostanete od nás
potvrzení na e-mail
vraťte krmivo do
prodejny Super zoo
Proces vrácení krmiva a peněz
peníze vám vrátíme na účet nebo v hotovosti*
pes/kočka odmítá krmivo
vyplňte online formulář
dostanete od nás
potvrzení na e-mail
peníze vám vrátíme na účet nebo v hotovosti*
vraťte krmivo do
prodejny Super zoo
* V případě nákupu krmiva v prodejně vám vrátíme peníze v hotovosti.
Pokud jste zakoupili krmivo přes e-shop, vrátíme peníze na váš bankovní účet.
Formulář
Velmi nás mrzí, že naše krmivo Vašemu mazlíčkovi nevyhovovalo. Doufáme, že mezi našimi dalšími značkami najdete to správné krmivo. Pečlivě vyplňte všechna pole formuláře, abychom vám mohli co nejdříve vrátit peníze.
Potřebujete poradit?
321 000 180
po - pá: 7:00 - 18:00
Zavolejte nám na
zákaznický servis