Již od roku 2015 společnost Atoz Marketing Services pořádá rozsáhlý celonárodní průzkum, ve kterém hledá a oceňuje značky, jímž čeští spotřebitelé nejvíce důvěřují. Je nám velkou ctí, že jsme i letos byli do soutěže zapojeni a máme obrovskou radost z toho, že se nám podařilo obhájit loňské vítězství v kategorii chovatelství!
Výsledky průzkumu již devátého ročníku soutěže Důvěryhodné značky byly odhaleny 9.11. 2023 na slavnostním galavečeru v historickém prostoru kongresového centra České národní banky. Téměř 900 značek z oblastí rychloobrátkového a spotřebního zboží, automotive, lékárenských produktů, obchodníků, stavebnin, služeb a institucí se do soutěže zapojilo na základě svých prodejů. Mezi nominovanými tak byly opravdu jen ty nejsilnější značky na trhu. Ty nejdůvěryhodnější z nich poté vybíralo prostřednictvím ankety na 4000 nezávislých spotřebitelů, a to v 92 kategoriích. Průzkum společnost Atoz Marketing Services provedla ve spolupráci s výzkumnou agenturou Nielsen IQ.
Už jen to, že jsme se letos opět přidali mezi téměř 900 nejsilnějších značek, bylo pro nás signálem, že se nám i v uběhlém roce podařilo udržet, ne-li dokonce zvýšit kvalitu našich služeb. Nesmírně si vážíme toho, že k nám mají čeští spotřebitelé tak obrovskou důvěru a ocenění Nejdůvěryhodnější značka roku 2023 rozhodně nebereme na lehkou váhu! Je pro nás nejen odměnou za všechno to úsilí, které jsme v tomto roce vynaložili, aby byli naši zákazníci maximálně spokojeni a rádi se k nám vraceli, ale také motivací k dalšímu vývoji a inovacím. V příštím roce tedy uděláme vše pro to, abychom i nadále patřili mezi ty nejlepší a nejdůvěryhodnější značky na trhu!