Otevřeli jsme na pražském Zličíně novou pobočku, jejíž koncept nemá na českém trhu obdoby. Společně s touto prodejnou přicházíme také s výraznou revizí své identity, která se projeví zejména ve vizuální komunikaci. Super zoo chce tímto revolučním konceptem vyjádřit svůj přístup k prodeji chovatelských potřeb a nabídnout zákazníkům na prodejně takovou atmosféru a zážitek, o který si sami řekli v průzkumu, který pro Super zoo zpracovala na začátku tohoto roku agentura Kantar.
Slavnostní otevření, které proběhlo ve čtvrtek 25. července, provázely velké oslavy. Otevření prodejny je pro nás mimořádný milník, který v budoucnu významně pocítí také naši zákazníci, a to především ti, kteří jsou zvyklí nakupovat na kamenných pobočkách.
Součástí prodejny je například unikátní expozice s živými zvířaty, od výběhu pro morčata a zakrslé králíky přes voliéry s papoušky Ara až po simulaci Sonorské pouště se zajímavými ještěry z říše plazů. V tzv. chill out zóně, kde se zákazník může posadit na pohovku, jej při relaxaci budou provázet uklidňující zvuky ze zdejších akvárií a doprovodná hudba z audio soustavy, která simuluje zvuky podmořského světa. Akvária jsou dominantou zóny a každý návštěvník se v nich může pokochat např. rejnoky či měsíčními medúzami. Přiblížit vám chceme také naše charitativní aktivity a to pomocí útulkového stromu, kde lze najít informace o sbírkách. Další novinkou na prodejně je moderní infokiosek s nabídkou z e-shopu, kde lze zboží rovnou objednat.
Otevření v pořadí 75. prodejny Super zoo, která je se svými více než 1000 m2 největší ze všech dosavadních, bylo přítomno více jak 250 českých a zahraničních hostů. Celým odpolednem pak provázeli známí moderátoři Leoš Mareš a Zorka Hejdová. Na představení této vlajkové lodi, která je jen začátkem budování sítě poboček tohoto revolučního konceptu, proběhl také křest nového loga Super zoo, od něhož si slibujeme symbol ještě osobnějšího, modernějšího a pohodlnějšího nakupování v oblasti chovatelských potřeb.